2006/09/23

好心卻得來一肚氣

昨天放工因知道三妹她們睇三樓村屋,
但不知她們買唔買成...
所以才通知她,
如要起玻璃房或其他物體在天台上,
如被人告至釘契的話是要罰錢的...
不是如她的地產說:最多便是釘契囉...

接著她可以說了些說話令我聽了不開心及谷至一肚氣...
三妹: 如果地產知也會同我講喇!
我說: 更係唔係喇... 地產知也不會同你講喇,因地產想你快些買樓呀...地產點會理你地咁多...

三妹的口吻令我很是反感!
她的口吻好似自己好識野,自己咩都知咁...
而我上次只是講過一些買村屋部分要注意的事項,
也未層講曬比她知...
她的態度好令我反感及一肚氣喇...

而且我反駁她後,
她才問我個被釘契的case是如何發生?
講了很詳細給她知後,
她立即說: 我現在有野跟緊, 遲D才找你喇...
唔該也沒有...
她好似我老馮一定要報告比她知咁...
我又不是她下屬,
只是好心提她得來的卻被她氣至頂瓜瓜呀~~

真的被她氣至要大叫一番去消消氣呀!

真的很激氣...
我講比他知是不想她到時出了問題卻賴我呢!
她的態度很大支野...
氣死人喇...
所以我唔再同她講其他買村屋要注意事項了,

她的態度好似自己知好多野, 厭我煩親佢咁...
咁叻信地產囉...
竟然說地產會話比佢地知,
如果是這樣便不要叫我同我老公去幫吓眼去睇村屋呀笨...
氣死人喇 ~~~

No comments: