2005/06/26

昨天同老公一齊去他的朋友屋企維修電腦,
因我們將早到所以他建議上山行吓...

但很不幸地落山時因沒有留意車速因而被差佬影了相~~
即場抄牌,扣3分又罰錢...
真是唔值呀!

諗諗吓這個老公真係好辛苦,
同時他又令我感到他對我真的很好~~

因他駕車出外又要好小心,對客又受氣...
返到呀媽屋企又溝通唔到...
又有時我又氣他呢!

現在才知道自己個老公工作很辛苦呀...
真擔心他的健康及心痛自己個老公起來呢!

以前還有小小怪他沒咩時間陪我呢!
諗起也覺得自己自私咗呢...

嘻嘻,不過我知道我老公仔好大方...
唔會怪我,嘻嘻 
^V^

1 comment:

Jacky said...

當然唔會啦!